Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Γιατί η Τρόικα, τα Μνημόνια και όσοι τα υποστηρίζουν, είναι Kαταραμένοι!


Πόσοι ξέρετε ότι ο Προφήτης Μωάμεθ, έκανε μια Διαθήκη στην οποία μιλάει σαφώς για προστασία Ελλήνων και Χριστιανών ως το τέλος του κόσμου;

Την Διαθήκη φέρεται να έγραψε ο ίδιος ο μεγάλος Προφήτης του ενός και μοναδικού Θεού (Αλλάχ), την άποψη Του οποίου και μετέφερε.

Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΜΩΑΜΕΘ
Στο κείμενο συναντάμε τις λέξεις Γιουνάν που στα αραβικά σημαίνει Έλληνες, όπως και για τους χριστιανούς στο θρήσκευμα (που μπορεί να είναι και μη Έλληνες), τους οποίους ονομάζει γενεά των Ναζωραίων.

Ακολουθεί το κείμενο. Με μπλε γράμματα, τα επίμαχα σημεία που έχει να κάνει με τη Τρόικα, τους φόρους, τα μνημόνια κ.λπ..
(Αν και το blog μας είναι οικονομικό, δίδουμε ολόκληρη τη Διαθήκη – και όχι μόνο τις οικονομικές αναφορές - για όσους θέλουν να τη μελετήσουν).

>>>•<<<>>>•<<<>>>•<<<>>>•<<<>>>•<<<>>>•<<<>>>•<<<>>>•<<<

«Τό παρόν γράμμα, επειδή ό θεός εστί μέγας και κυβερνήτης, ύστερον άφού ήλθον πάντες οι προφήται, δια νά μή μείνη μαρτυρία αδικίας προς τον θεόν, δια τά προς ανθρώπους διδόμενα χαρίσματα έγραψεν ό Μωάμεθ, ό υιός τού Άμπτουλάχ και απόστολος τοϋ θεού, ό θεωρός και επιμελητής τοϋ παντός κόσμου προς όλους του έθνους του και τής θρησκείας του, ώς στερεόν και βέβαιον τάξιμον και υπόσχεσιν, διά τήν φυλήν τών Γιουνάν (Ελλήνων) και διά τήν γενεάν τών Ναζωραίων (χριστιανών) όπου και αν εύρίσκωνται, σιμά ή μακράν, ευγενείς νά ήναι ή δυσγενείς, ένδοξοι ή και άδοξοι λέγον ούτω.

»Α’) “Οποιος άπό τό έθνος μου θέλει χαλάσει τήν υπόσχεσιν και τον όρκον όπου είναι εις τήν παρούσαν συμφωνίαν, φθείρει τήν υπόσχεσιν του θεού και αρνείται τον όρκο του, και έναντι είτα εις τό πρόσταγμα του, αντιστέκεται τής πίστεως του (μή γένοιτο θεέ) γίνεται άξιος του αναθέματος, ή Βασιλεύς νά ήναι ό τοιούτος ή και πτωχός, και απλώς ειπείν όστις και αν ήναι.

»Β’) Λοιπόν οπόταν τινάς άπό τους μοναχούς περιηγητάς θέλει κατοίκηση εις κανένα όρος, ή κορυφήν, ή σπήλαιον, ή χωρίον και τόπον οίκούμενον, ή περιγιάλι ή αμμουδιά ή εις μοναστήριον, ή έκκλησίαν και οίκον εύκτήριον, έγώ είμαι έν μέσω αυτών προστάτης και φύλαξ αύτονών και όλων τών πραγμάτων τους μέ τήν ιδίαν μου ψυχήν και μέ τήν βοήθειαν και προστασίαν μου, και μέ όλον μου τό έθνος διατί αύτοι είναι μέρος μου και τιμή μου.

»Γ) “Ετι προστάζω και εμποδίζω τούς έμίρηδες νά μή γυρεύουσιν όπ’ αυτούς χαράτσι, ή άλλα νέα δοσίματα ότι εις αυτούς βία και δυναστεία δέν γίνεται.

»Δ’) Τούς κριτάς τους, και ηγουμένους τους νά μήν τούς άλλάσση τινάς, άλλά νά μένουσι άμετάτρεπτοι.

»Ε’) Τούς περιηγητάς τους νά μήν τούς έμποδίζη τινάς άπό τήν περιήγησίν τους.

»ΣΤ’) Άπό τά υπάρχοντα τών εκκλησιών τους κανένα νά μήν ήμπορή νά έξοδιασθή εις κτίσιμον Μετζιτίου, ή άλλου τινός τόπου Μουσουλμανικού.

»Ζ’) “Οποιος θέλει κάμη κανένα από ταύτα, όπου όπηγόρευσα, άς ήξεύρη βέβαια πώς έλυσε τον όρισμόν του θεού και έναντιώθη του Αποστόλου του.

»Η’) “Ετι νά μή πληρώνουσι χαράτσι οι Κριταί τους, και ηγούμενοι τους, και δούλοι τους, και μαθηταί τους, και άλλοι πώς υποτακτικοί ούτε νά πειράζωνται, ότι έγώ είμαι προστάτης αυτών όπου και αν εύρίσκωνται εις τήν γήν ή εις τήν θάλασσαν, εις Άνατολήν και Δύσιν, εις “Αρκτον και Μεσημβρίαν επειδή αυτοί και πάντα τά περί αυτούς είναι χρέος μου, και όρκος και παρακαταθήκη μου.

»Θ’) Και άπό εκείνους όπού έν ησυχία όσκητεύουσιν εις τά όρη, νά μή πέρνουσι χαράτσι, ούτε δέκατον διά τά εισοδήματα τους- ούτε τινάς μουσουλμάνος νά γίνεται σύντροφος μετ’ αύτούς, επειδή και αύτοί άλλοι δέν εργάζονται μόνον τά προς τροφήν.

»Ι΄) “Οταν φθόση έν εύθηνία ό καιρός του καρπού, νά τούς δίδουσιν εις κάθε έρπέτι ένα καυχι.

»ΙΑ’) Ούτε εις τον καιρόν του πολέμου νά τους εύγάζουσι διά νά ευγουν ες τον πόλεμον, ούτε νά τούς ζητουσι χαράτσι.

»ΙΒ’)Ετι άπό τους χριστιανούς οι εντόπιοι και πλούσιοι όπου με πλούτο πραγματεύονται και είναι άξιοι διά χαράτσι νά μην πληρόνουσι άλλο παρά δώδεκα δραχμάς.

»ΙΓ) “Εξω άπό τό κεφαλοχάρατζον, άλλο νά μή τούς ζητούσι, κατά τό πρόσταγμα τού Θεού όπού λέγει. Μή ένοχλήται τούς σεβόμενους τά έκ του Θεού πεμφθέντα βιβλία, άλλά κατά τον άγαθώτερον τοϋ άγαθωτέρου τρόπον νά τούς άγαθοποιήσετε και μάλιστα με τούτους συναναστράφητε’ και εκείνους όπού τούς πειράζουσι (όποιοι και άν ήναι) νά τους έμποδίζητε.

»ΙΔ’) Μία γυναίκα χριστιανή έάν ύπανδρευθή μέ έναν μουσουλμάνο νά κάνη τό θέλημα της γυναικός εκείνης και νά μή τήν έμποδίζη άπό τήν έκκλησίαν,και προσευχή της και ταίς συνήθειες της πίστεως της.


»ΙΕ’) Τινάς νά μή τούς έμποδίζη εις τό νά άνακαινίζουσι τάς εκκλησίας τους.

»ΙΣΤ’) Όστις θέλει κάμη τι παρά ταύτην τήν ύπόσχεσιν, ή νά πιστεύση τό εναντίον γίνεται βέβαια αποστάτης τοϋ Θεού, και τού Θεϊκου Αποστόλου: Ότι τούτο είναι μία βοήθεια εις αυτούς κατά τάς υποσχέσεις τους.

»ΙΖ’) Και εις αυτούς απάνω νά μήν σηκώνη τινάς άρματα, μάλιστα οι μουσουλμάνοι δι’ αυτούς νά πολεμούσι.

»ΙΗ’) Και διά τουτο προστάζω ούδεις άπό τό έθνος μου νά άποκοτήση νά κάμη τό εναντίον ταύτης της υποσχέσεως έως νά άφανισθη ό Κόσμος.

Μάρτυρες
www.euepixeirein.gr
Άλής, υιός τοϋ Άμπιταλίπ- Ομάρ, υιός του Χατάβ’Άμπουντελντάρ, υιός του Αμπομπέρ’ Άββάς, υιός τοϋ Άμτελμουταλίβ- Ζιβήρ, υιός του Άββάμ- Σαάτ, υιός τοϋ Μαάτ Θηβήτ, υιός του Νεφίς’ Μπουχανιβέ, υιός του Αβίδ’ Μοκαδέμ, υιός του Καρσή Άμπτιλαζίμ, υιός του Χα-σάν Άζίβ, υιός του Γιασίν Άμπομπέκερ, υιός του ‘Αμπι κααφί’ ‘Οτμάν, υιός του Γαφάς’ Αμπουλάχ, υιός του Μεσούτ Φαζέρ, υιός του ‘Αββάς· Ταλάτ, υιός του ‘ΑμπτουλάχΣαάτ, υιός του ΑββάτΖεήτ,  υιός  του ΘαβίτΧασμέρ, υιός του Αβίδ’ Χάτιθ, υιός του Θαβίτ- Άμπτουλάχ, υιός του Όμέρ.

Τό παρόν έγραψε ό οδηγός και διάδοχος Αλής του Άμπιταλίπ, βάλλοντας τό χέρι του ό προφήτης είς τό Μεντζήτι του προφήτου (εν ω εϊη ειρήνη) τω δευτέρω χρόνω τής φυγής (Έγείρας 624 μ.Χ.) τήν τρίτη ήμερα τοϋ Μαχαρέμ μηνός».

>>>•<<<>>>•<<<>>>•<<<>>>•<<<>>>•<<<>>>•<<<>>>•<<<>>>•<<<

Από όλα τα πάραπάνω, είναι σαφές ότι ο Θεός διαμέσου του Προφήτη του, απαγόρευσε δια παντός, στους εκάστοτε άρχοντες να επιβάλλουν στους Έλληνες (αλλά και στους χριστιανούς) χαράτσια, φόρους, εισφορές και να τους ασκείται βία και δυναστεία.

Η Τρόικα και το ανδράποδο ελληνικής κυβερνήσεως, κάνει και επιβάλλει όλα αυτά που ο Θεός απαγορεύει.

Τρισκατάρατοι λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου