Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Η ΕΡΤ δεν έχει ανάγκη χρημάτων;;;!!!


Πρόσφατα, για το κατάστημα που άνοιξα, θέλησα να συμπεριλάβω στα προϊόντα προς πώληση, μια πολύ καλή σειρά της ελληνικής μυθολογίας, βασικά παιδική αλλά που βλέπονταν άνετα και από ενήλικες, που έτυχε να δω στην κρατική τηλεόραση, με τον Πήτερ Ουστίνοφ παρουσιαστή – και που ήταν παραγωγή της ΕΡΤ. Η σειρά λέγονταν «Στα μονοπάτια των Θεών».

Για να έχετε μια άποψη της σειράς, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στο youtube «ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ» και θα δείτε τα 30λεπτα επεισόδια.

Επικοινώνησα μέσω mail με την ΕΡΤ που ζητούσα να μου πουν, πως μπορώ να προμηθευτώ σε DVD τη συγκεκριμένη σειρά και τι θα μου κόστιζε, λέγοντάς τους, όπως ήταν και η αλήθεια, ότι μέσα από αυτήν μου την ενέργεια, η ΕΡΤ θα αποκόμιζε ένα κέρδος που σήμερα δεν το είχε. 

Άργησαν αλλά μου απάντησαν. Μου τηλεφώνησε μια κυρία, που μου είπε ότι σε σχέση με το ζήτημα που είχα θέσει, ναι, δική τους παραγωγή ήταν, αλλά δεν μπορούσαν βάσει της συμφωνίας που είχαν κάνει, να το βγάλουν προς εμπορική εκμετάλλευση, άρα δεν μπορούσα να το αγοράσω.

Τώρα συγγνώμη, αλλά εγώ δεν το κατανοώ. Είναι δυνατόν σε μια εποχή κρίσης, που οποιαδήποτε εταιρία (και η ΕΡΤ εταιρία είναι) κάνει πως και πώς να βρει τρόπους να αυξήσει τα έσοδά της, να έρχεται ο πελάτης μόνος του, να τους λέει ότι θέλει να αγοράσει ένα προϊόν τους και αυτοί να λένε ότι δεν γίνεται; Γιατί μου φαίνεται παρανοϊκό;

Αλλά βέβαια, η ΕΡΤ έχει την εναλλακτική ότι τα εισπράττει από όλους εμάς, είτε την παρακολουθεί κανείς είτε όχι (μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ), οπότε γιατί να νοιάζεται για την ανάπτυξη των πωλήσεών της;

Αυτό για μένα, είναι μια κακώς εννοούμενη κρατικίστικη συμπεριφορά, ενώ νομίζω, ότι η ορθή συμπεριφορά, ακόμα και εάν για κάποιο περίεργο λόγο, η σύμβαση της παραγωγής στην οποία η ΕΡΤ είχε και έχει τα δικαιώματα, δεν την άφηνε να την προωθήσει εμπορικά, θα ήταν να κινούσαν «γη και ουρανό» προκειμένου να βρουν έναν τρόπο, έτσι ώστε να καταφέρουν να διαθέσουν τη σειρά εμπορικά

Ποια είναι η δική σας άποψη;

Παναγιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου